[북경세인트폴] 개학일 연기 관련 업데이트 공지
페이지 정보
작성자 SPAS 작성일20-01-28 23:49 조회16,357회첨부파일
- Parent Letter_20200128.pdf (585.9K) 107회 다운로드 DATE : 2020-01-28 23:49:16
관련링크
본문
St. Paul American School Beijing Update.
Greetings,
I hope this message finds you well and healthy.
We want you to know student health and safety are paramount for us at SPAS. High academicexpectations are also important and we understand the need to continue instruction.
We want you to know all students will be able to receive full credit for the 2nd Semester.
We will begin 2nd Semester February 17 through our on-line platform TEAMS. Teachers willbegin posting assignments daily on February 17. Each student will be required to post to every class every day.
At this time we have not determined the date for students to return to campus but we willcontinue on-line instruction until students return. The student return date will be announced as soon as possible.
Please have your child check their TEAMS account and stay up to date with all assignments.
Sincerely,
Brendan May
Principal
Saint Paul American School
Beijing, China
Brendan.may@stpaulamerican.org
학부모님, 안녕하십니까.
가정에 건강과 평안이 늘 함께 하시길바랍니다.
본 세인트폴 학교에서는 학생들의 건강과 안전을 최우선으로 생각하고 있습니다. 또한, 학업적으로 지속적인 교육의 필요성과그 중요성도 충실히 인지하고 있습니다.
2학기 개강이 연기됨에 따라, 본교에서는 학생들의 2학기 학점 이수를 위해 2월 17일부터 온라인 플랫폼 TEAMS를 통한 2학기수업을 시작할 예정입니다.
교사들은 2월 17일부터 TEAMS에 Daily Assignments(일일과제)의 업로드를 시작할 것이며, 각 학생들은 매일 이를 확인하고 과제물을 제출 해야합니다. 학생들이 캠퍼스로돌아올 개강일이 아직 확정되지는 못했지만, 그 때까지 TEAMS를 통한 온라인 수업이 진행될 것입니다. 학생들이 TEAMS 계정을 확인하여, 수업 및 모든 과제를 확인하고 제출할 수있도록 협조하여 주시길 부탁드립니다.
당면한 문제들이 하루 빨리 해결되고 안정되어 학생들이 조속히 학교로 돌아올수 있기를 바라오며, 진전이 있는대로 빠른시일 내 추가 공지하겠습니다.
감사합니다.
브렌든 메이교장
Brendan May